Electrolux ZB2908W wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Electrolux ZB2908W wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PhilipvdMatten 19-05-2012
Geschreven voor: Electrolux ZB2908W wit

Deze stofzuiger gekocht nadat er een PVC vloerbedekking kwam. We hadden eerst tapijt.

Al snel bleek dat elke keer de complete oude stofzuiger met stroomsnoer en zware slang tevoorschijn halen, wel erg vervelend werd. Dus een kruimeldief, da's snel en makkelijk, maar dan wel eentje met een steel. Deze werd ons aangeraden in de winkel (expert) en toen we hem daar uitprobeerden, waren we meteen verkocht.

Hij is relatief licht, makkelijk te bedienen, extreem wendbaar, en de kruimeldief is ook los uit de steel te halen en dan los te gebruiken. Er zit een draaiende borstel in de mond. Hij pakt alle kruimels, stofjes, blaadjes, etc. die er liggen. Superhandig dat je geen snoer meer hebt. Dit hadden we jaren eerder kunnen doen :) De oplaad-voet staat in de kamerkast, dus je pakt hem zo.

Al met al kan ik er geen negatieve punten aan ontdekken. Hoe de accu het uithoud, weten we pas over een paar jaar. Maar ja, dat weet je van weinig machines die nu verkocht worden ook niet.